Pla Estratègic de Comerç
#plaestrategiccomerc Pla Estratègic de Comerç d’Esplugues de Llobregat
Fases del procés
-
109/09/2019 - 20/09/2019
ANÀLISI
Conforma el punt inicial de pla i pretén fer una fotografia de l’estat del comerç actual a Esplugues de Llobregat mitjançant l’anàlisi de l’oferta i de la demanda.
Per assolir aquest objectiu es preveu recollir la veu de la ciutadania i del teixit comercial d’Esplugues de Llobregat mitjançant una sèrie d’entrevistes i d’enquestes telefòniques, presencials i online. Participa a través de l'apartat ENQUESTA.
També es comptarà amb l’assessorament tècnic d’especialistes en la matèria.
-
221/09/2019 - 20/10/2019
DIAGNOSI ESTRATÈGICA
És la fase que compren les conclusions de la fase d’anàlisi. Aquestes conclusions han de ser objectives, observables, ordenades i classificades.
Mitjançant la matriu DAFO podrà articular-se un pla d’acció que sigui realista i que identifiqui els actors involucrats més enllà del consistori.
-
321/10/2019 - 31/12/2019
PLA ESTRATÈGIC
Durant aquesta fase, es contempla desplegar un pla estratègic definint el seu objectiu central; els eixos estratègics a partir dels quals s’entendrà la resta del pla; els objectius estratègics i els objectius tàctics; i el pla d’accions que ha de facilitar l’assoliment d’aquests objectius.